Konferencja będzie okazją nie tylko do zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie promocji i komunikacji, lecz także do wymiany doświadczeń między pracowniczkami i pracownikami różnych instytucji kultury, którzy na co dzień mierzą się z podobnymi wyzwaniami.
Konferencja „Promocja Lokalnie” to jednodniowe spotkanie skierowane do pracowniczek i pracowników domów kultury, bibliotek oraz lokalnych instytucji kultury z terenu Mazowsza i nie tylko. Celem konferencji będzie wsparcie osób odpowiedzialnych za promocję działalności i budowanie wizerunku instytucji w ich codziennej pracy tak, aby działania marketingowe były skuteczne, dopasowane do możliwości organizacyjnych i odpowiadały na realne potrzeby społeczności lokalnej.
Mazowiecki Instytut Kultury wsłuchuje się w głosy pracowniczek i pracowników działów promocji i stara się ich wspomóc, a także zaprezentować najlepsze wzory warte naśladowania, które powstały lokalnie i na swoim gruncie odnoszą sukces. Robimy to nie z pozycji lidera, a z perspektywy wojewódzkiego instytutu, który ma szerokie spektrum widzenia całego regionu.
Mazowiecki Instytut Kultury wsłuchuje się w głosy pracowniczek i pracowników działów promocji i stara się ich wspomóc, a także zaprezentować najlepsze wzory warte naśladowania, które powstały lokalnie i na swoim gruncie odnoszą sukces. Robimy to nie z pozycji lidera, a z perspektywy wojewódzkiego instytutu, który ma szerokie spektrum widzenia całego regionu.
Zapisy: https://forms.gle/4Q38ALd6PYRHw1Lf6
Program konferencji: https://www.mik.waw.pl/7-listopada-konferencja-promocja-lokalnie/
7 listopada
9:00-16:00
Część teoretyczna to wystąpienia ekspertek i ekspertów, praktyczek i praktyków marketingu kultury, którzy porozmawiają o znaczeniu promocji dla lokalnych ośrodków, a także prezentacje poświęcone narzędziom ułatwiającym zarządzanie różnorodnymi działaniami.
W debacie wezmą udział Grzegorz Jędrek i Paweł Żuk (wniedoczasie.pl), Miriam Kołak (Mazowiecki Program Edukacji Kulturalnej), Zuzanna Baranowska-Lemmen (Radna gminy Gostynin, działaczka lokalna). Prowadzenie: Jerzy Chodorek - RDC
Część warsztatowa to praktyczne zajęcia w mniejszych grupach obejmujące m.in. planowanie kampanii promocyjnej przy ograniczonym budżecie, wprowadzenie do dostępności dla osób z rożnymi potrzebami, podstawy spójności graficznej oraz podstawy opieki nad pamiątkami fotograficznymi a także rozmowy stolikowe o codziennych wyzwaniach w promowaniu działalności instytucji.
Program: Maciej Pajączkowski, Aleksandra Przeździecka-Kujałowicz
Identyfikacja wizualna: Tomasz Grabowski
Koordynacja: Piotr Kozicki, Natasza Majewska, Aleksandra Pytel
Identyfikacja wizualna: Tomasz Grabowski
Koordynacja: Piotr Kozicki, Natasza Majewska, Aleksandra Pytel
Informacje na temat konferencji: promocja@mik.waw.pl
Dostępność w MIK
Koordynatorka ds. dostępności
Magdalena Ptak m.ptak@mik.waw.pl, tel./SMS 601 669 440; 22 586 42 64.
Koordynatorka ds. dostępności
Magdalena Ptak m.ptak@mik.waw.pl, tel./SMS 601 669 440; 22 586 42 64.