Do Mazowieckiego Instytutu Kultury wracają po przerwie niedzielne spotkania w ramach Laboratoriów Kontakt Improwizacji. Spotykamy się 4, 11, 18, 25 września. w programie spotkań: Warsztat Kontakt Improwizacji oraz dżemy z muzyką na żywo.
Choć KI ma już 50 lat to wciąż fascynuje świeżością, nieprzewidywalnością i prawdziwością spotkania z innymi w ruchu. Od września wracamy w nowej formule: warsztat + dżem z muzyką na żywo. Warsztaty są otwarte dla wszystkich, bez względu na Wasze doświadczenie czy sprawność ruchową. To miejsce by się zaprzyjaźnić ze sobą, ruchem i improwizacją z innymi.
Jeśli nie masz zbyt dużego doświadczenia z KI, rekomendujemy byś przyszła/przyszedł na warsztat przed dżemem.
Jeśli nie masz zbyt dużego doświadczenia z KI, rekomendujemy byś przyszła/przyszedł na warsztat przed dżemem.
𝗟𝗮𝗯𝗼𝗿𝗮𝘁𝗼𝗿𝗶𝗮 𝗞𝗼𝗻𝘁𝗮𝗸𝘁 𝗜𝗺𝗽𝗿𝗼𝘄𝗶𝘇𝗮𝗰𝗷𝗶 𝘄 𝗠𝗜𝗞𝘂
𝟰, 𝟭𝟭, 𝟭𝟴, 𝟮𝟱 𝘄𝗿𝘇𝗲𝘀́𝗻𝗶𝗮 𝟮𝟬𝟮𝟮
𝟰, 𝟭𝟭, 𝟭𝟴, 𝟮𝟱 𝘄𝗿𝘇𝗲𝘀́𝗻𝗶𝗮 𝟮𝟬𝟮𝟮
𝟭𝟳:𝟬𝟬-𝟭𝟴:𝟯𝟬 𝗪𝗮𝗿𝘀𝘇𝘁𝗮𝘁 𝗞𝗜
𝟭𝟵:𝟬𝟬-𝟮𝟭:𝟯𝟬 𝗗𝘇̇𝗲𝗺 𝘇 𝗺𝘂𝘇𝘆𝗸𝗮̨ 𝗻𝗮 𝘇̇𝘆𝘄𝗼
𝗠𝗶𝗲𝗷𝘀𝗰𝗲: 𝗠𝗮𝘇𝗼𝘄𝗶𝗲𝗰𝗸𝗶 𝗜𝗻𝘀𝘁𝘆𝘁𝘂𝘁 𝗞𝘂𝗹𝘁𝘂𝗿𝘆, 𝘂𝗹. 𝗘𝗹𝗲𝗸𝘁𝗼𝗿𝗮𝗹𝗻𝗮 𝟭𝟮 (sala taneczna na I piętrze)
Zajęcia i dżem są bezpłatne.
Prosimy o punktualność. Liczba miejsc jest ograniczona.
𝗣𝗿𝗼𝘄𝗮𝗱𝘇𝗮̨𝗰𝘆:
𝗭𝘂𝘇𝗮𝗻𝗻𝗮 𝗕𝘂𝗸𝗼𝘄𝘀𝗸𝗶 - zaczęła tańczyć w wieku 4 lat i kontynuowała swoją podróż z ruchem poprzez praktyki sztuk walki, baletu, jogi, tańca współczesnego, Body Mind Centering, Axis Syllabus. Pogłębiała swoją praktykę ucieleśniania pod okiem różnych międzynarodowych nauczycieli kontaktu improwizacji i tańca współczesnego. Pasjonuje ją wzajemna zależność ciała i umysłu, którą wciąż odkrywa w swojej pracy w coachingu, IT, tańcu i jodze. Zuza uczy kontakt improwizacji w Warszawie, Berlinie i Tajlandii, współorganizuje festiwal “Warsaw CI Flow” i “Thailand Contact & Movement Arts Festival” oraz pracuje jako konsultantka IT, szukając równowagi pomiędzy potrzebami ciała i umysłu.
𝗧𝗼𝗺𝗮𝘀𝘇 𝗗𝗼𝗺𝗮𝗻́𝘀𝗸𝗶- tancerz, performer, pedagog. Tańczy od 10 lat. Od sześciu lat współtworzy kolektyw performatywny Szur-Sure, z którym występuje na scenie oraz w przestrzeni miasta w performancach site-specific oraz grupę partneringową Oddaj Ciężar. Uczy kontakt improwizacji od ponad 4 lat, facylituje jamy, prowadzi warsztaty dla dorosłych i młodzieży. W kontakcie interesuje go eksplorowanie nieskończonej ilości możliwości ruchu oraz elementów , które na ten ruch wpływają, relacja z partnerem, intencja, świadomość ciała, uwaga oraz budowanie głęboko zakorzenionego zaufania do swojego ciała.
𝗠𝘂𝘇𝘆𝗰𝘆:
𝗞𝗮𝘀𝗶𝗮 𝗧𝗲𝗸𝗶𝗲𝗹𝘀𝗸𝗮 - Absolwentka klasy altówki Akademii Muzycznej im. St. Moniuszki w Gdańsku oraz Koninklijk Vlaams Conservatorium w Antwerpii. Gra również na skrzypcach, śpiewa i komponuje własną muzykę. Brała udział zarówno w koncertach muzyki klasycznej, jak i tych związanych z innymi gatunkami muzycznymi. Współpracowała z zespołami, takimi jak The Frozen North (post rock), Ba Bu (autorskie aranżacje coverów na 3 głosy i looper) oraz z Emmą Bonnici (folk, pieśni tradycyjne).
Na swojej ścieżce spotyka się też z artystami z innych dziedzin sztuki – tworzy muzykę do spektakli tańca (cykl performansów 'Po-łączeni’/Fundacja Sztuka Ciała), inspirowaną malarstwem, rzeźbą. W 2014 r., w Muzeum Sztuki Nowoczesnej, zaprezentowała wraz z grupą artystów niezależnych, cykl koncertów, w których słychać echo wystawy rzeźbiarki Marii Bartuszovej. W 2015 r. stworzyła muzykę do słuchowiska opartego na „Podróży zimowej” St. Barańczaka (Studium Teatralne), a w 2017, wraz z Dominiką Jarosz, muzykę do koncertu inspirowanego obrazem Angeliki Kauffmann „Ariadna opuszczona przez Tezeusza” (przy wystawie jednego obrazu, Łazienki Królewskie). Regularnie łączy się z tancerzami, tworząc muzykę na żywo pod improwizacje.
Obecnie pracuje nad materiałem solowym. Pasjonuje się muzyką wokalną baroku, którą zgłębia pod okiem i uchem dr Agnieszki Budzińskiej Bennet.
𝗞𝗮𝘀𝗶𝗮 𝗧𝗲𝗸𝗶𝗲𝗹𝘀𝗸𝗮 - Absolwentka klasy altówki Akademii Muzycznej im. St. Moniuszki w Gdańsku oraz Koninklijk Vlaams Conservatorium w Antwerpii. Gra również na skrzypcach, śpiewa i komponuje własną muzykę. Brała udział zarówno w koncertach muzyki klasycznej, jak i tych związanych z innymi gatunkami muzycznymi. Współpracowała z zespołami, takimi jak The Frozen North (post rock), Ba Bu (autorskie aranżacje coverów na 3 głosy i looper) oraz z Emmą Bonnici (folk, pieśni tradycyjne).
Na swojej ścieżce spotyka się też z artystami z innych dziedzin sztuki – tworzy muzykę do spektakli tańca (cykl performansów 'Po-łączeni’/Fundacja Sztuka Ciała), inspirowaną malarstwem, rzeźbą. W 2014 r., w Muzeum Sztuki Nowoczesnej, zaprezentowała wraz z grupą artystów niezależnych, cykl koncertów, w których słychać echo wystawy rzeźbiarki Marii Bartuszovej. W 2015 r. stworzyła muzykę do słuchowiska opartego na „Podróży zimowej” St. Barańczaka (Studium Teatralne), a w 2017, wraz z Dominiką Jarosz, muzykę do koncertu inspirowanego obrazem Angeliki Kauffmann „Ariadna opuszczona przez Tezeusza” (przy wystawie jednego obrazu, Łazienki Królewskie). Regularnie łączy się z tancerzami, tworząc muzykę na żywo pod improwizacje.
Obecnie pracuje nad materiałem solowym. Pasjonuje się muzyką wokalną baroku, którą zgłębia pod okiem i uchem dr Agnieszki Budzińskiej Bennet.
𝗣𝗵𝗮𝗼 𝗦𝗮𝗻𝗮𝘁𝗼 - Zakochany w ruchu wokalista, multiinstrumentalista i producent muzyczny. Od dziecka związany z dźwiękiem.
Muzyka to dla Niego nie tylko sposób na dekorowanie czasu. To przede wszystkim poszukiwanie wspólnego pulsu umysłów, serc i dusz. Celem jest znalezienie wspólnej drogi komunikacji. Reakcja na otoczenie i improwizacja są tym, co kocha najbardziej. Nie ogranicza się do tworzenia w obrębie jednego stylu, czerpiąc garściami ze wielu kolorów i stron świata muzyki. Podróżując po świecie i grając z kim tylko się da rozwijał swój alfabet muzyczny wyniesiony ze szkół muzycznych i producenckich. Jedną z jego największych inspiracji jest cisza, gdyż dzięki niej można wsłuchać się w to, co mówi wnętrze.
Oprócz komponowania muzyki filmowej i działalności solowej, gra z zespołami takimi jak Makiwara, Gaja oraz Jah Love Soundsystem. Ma na koncie kilkaset koncertów i długie godziny eksperymentów.
Muzyka to dla Niego nie tylko sposób na dekorowanie czasu. To przede wszystkim poszukiwanie wspólnego pulsu umysłów, serc i dusz. Celem jest znalezienie wspólnej drogi komunikacji. Reakcja na otoczenie i improwizacja są tym, co kocha najbardziej. Nie ogranicza się do tworzenia w obrębie jednego stylu, czerpiąc garściami ze wielu kolorów i stron świata muzyki. Podróżując po świecie i grając z kim tylko się da rozwijał swój alfabet muzyczny wyniesiony ze szkół muzycznych i producenckich. Jedną z jego największych inspiracji jest cisza, gdyż dzięki niej można wsłuchać się w to, co mówi wnętrze.
Oprócz komponowania muzyki filmowej i działalności solowej, gra z zespołami takimi jak Makiwara, Gaja oraz Jah Love Soundsystem. Ma na koncie kilkaset koncertów i długie godziny eksperymentów.
Projekt: Centralna Scena Tańca w Warszawie edycja III
Organizator: Mazowiecki Instytut Kultury, Fundacja Artystyczna PERFORM
Kuratorka: Klara Łucznik i Zuzanna Bukowski
Współfinansowanie: Miasto st. Warszawa